"RUDÝ KORÁL" SE PROBOUZÍ!

08.01.2016 21:47

Je to již alespoň pět let, co jsem prožíval každý díl filmu Piráti z Karibiku. Společně s knihami jako Černý korzár od Emilia Salgariho nebo Poklad na ostrově od Stevense ve mně atmosféra pirátských příběhů zanechala hlubokou stopu, až jsem si nakonec vytvořil svůj vlastní příběh, o který se už snad do roka podělím. A proč by se tomu tak konečně mělo stát?

Během posledních třech dnů jsem totiž uzavřel zatím pouze dohodu (která snad časem přeroste ve smlouvu) o spolupráci se dvěma skvělými muži. Prvním z nich je Petr Olej, jenž se na knize bude podílet jako vrchní editor, a druhým (znalcům již bohužel zaniklého webu h-pribehy známý) bývalý spisovatel Arnold Halama; ten bude odborným poradcem a doufám, že ho přemluvím i ke ztvárnění některých ilustrací.

Skvělou zprávou je, že si Péťa k sobě přibral koeditora, jistého pana Krasoně, o kterém snad do příště zjistím něco více.

"Rudý Korál" oficiálně nikdy nebyl dopsán. Já však věřím, že naše velká čtyřka (ve složení: Edl - Olej - Halama - Krasoň) nabídne plnohodnotné, propracované... no zkrátka ŠPIČKOVÉ provedení pirátského výpravného románu, který snad doputuje až k Vám, milým čtenářům. Prostě takovou knihu, po jaké každý touží!

Silvestr Edl